Re: AMD czy nie

Autor: Rafał Hejnik (rafalh_at_poczta.wp.pl)
Data: Mon 31 Jul 2000 - 17:49:24 MET DST

Witam.
Użytkownik "Vindex"
> > 1 Procesor DURON 600 520
> >
> > 2 Plyta glówna MSI Socket A 640
> Drogawo ...
No cóż - nowość (kuźwa!) musi kosztować, ale procek i tak tani.
Czy ja wiem, czy tak drogawo? Jak ktoś ma BX-a to myśli tylko o procku. Jak
chce się przesiąść na nową platformę to trzeba kupić _nową_ płytę. Naprawdę
nową!
> Taaaa ....
Trochę kulawo, ale starał się zmieścić w cenie.
> Taaaa ....
A czegoś się spodziewał, może coś zaproponujesz? BTW muzyczną _zawsze_ można
dokupić.
> Jassssssne :)))
Nie wiem czy każdy, mojego nie zamierzam sprawdzać.
BTW. Czy ktoś zauważył, że tadyskusja jest krosowana?

--
Pozdrowienia R.H. (Henry)