Re: Seagate czy Fujitsu???

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Mon 31 Jul 2000 - 18:36:49 MET DST

W poscie skalka_at_priv.onet.pl twierdzi, że...

> Zdecydowanie Fujitsu.
> Cichy i nie smazy sie.
>
> skalka_at_priv.onet.pl

Tak Fujitsu wywala się zaraz po podłaczeniu ;-P

ja mam Seagate Medalist 6.4 i mimo tego mordowania jakie mu czasami
dawałem (tj. cała noc swapingu, bo nie chciaem go restartować jak się
zwiesił ;-) ) żyje, kręcui się i jako tako czyta. Co do Fujitsu - nie
lubię, raz miałem jeden ich dysk, bodajże 2.4 i się zaršbał po
tygodniu... Poza tym widziałem całkiem niedawno 5 letniego Seagate'a 1BG
który działa jak złoto, heh - szybciutko, bezproblemowo i nawet ciszej
od mojego 6.4GB. A czy dysk jest dobry zależy tylko i wyłacznie od
fabryki... musisz się zdać na szczęœcie.... :-)

--
Witold "ManiacK" Wilk | ads: (sorki za to :-)          |
maniack_at_tychy.com     | http://www.getpaid4.com/?manpl |