Re: Napster tylko do piatku !!!

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Mon 31 Jul 2000 - 18:36:44 MET DST

W poscie andre_at_kr.onet.pl twierdzi, że...
> W piatek po północy przestanie istnieć serwer znanego nam programu
> Napster. Powod? Ingerencja różnych firm na tle piractwa.

Jak to opisano w HIP Newsroom - RIAA wygrała bitwę ale <B>przegrała
wojnę</B>. Ech... monopoliœci jeszcze sš na œwiecie, TP SA i RIAA jest
tgo dowodem :-)

BTW: To wysyłšnie mp3 do RIAA jest naprawdę niezłe. Goster z USA,
którego znam wczoraj wysyłał do RIAA wszystkie swoje mp3 via e-mail :-)
Najfajniejsze jest to, że ma stałe 2Mbit i serwer e-mail na localhost,
oraz co naważniejsze 12 GB mp3.... biedna RIAA... jak oni to pomieszczš
:-D

--
Witold "ManiacK" Wilk | ads: (sorki za to :-)          |
maniack_at_tychy.com     | http://www.getpaid4.com/?manpl |