Kolor zamiast czerni???

Autor: Duckye (WhoIs_at_poczta.fm)
Data: Mon 31 Jul 2000 - 18:05:18 MET DST

Kilka dni temu drukowalem jakis czarno-bialy tekst i okazalo sie ze brakuje
czarnego koloru, a wiec komputer dal mi oferte polegajaca na takim
drukowaniu, zeby byl kolor zamiast czarnego. Wszystko bylo ok, tylko wczoraj
kupilem czarnego cartidge`a a komputer dalej mi drukuje kolorowo, i nie moge
znalezc zadnego sposobu zeby to zmienic (obszukalem juz wiekszosc pomocy i
opcji ale o tym ani slowa). Prosze o pomoc.
Ps. Moja drukarka to HP 670C.

Duckye
Black Dragons Clan - http://bd.mud.pl