Re: Czy skretka zakloca HiSa?

Autor: Grzesiek Grajner (GGrajner_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 31 Jul 2000 - 16:46:42 MET DST

Ostatnio testowalem kompresje programowa na modemie 14400 i az mnie zamurowalo.
Przy wysylaniu z serwera przedkosc dochodzila do 35000 szkoda tylko ze po drugiej
stronie nie bylo wlaczonej kompresji bo monitor pokazywal ratio 0 dla pakieto
odbieranych. Jak dostane hisa to puszce posta na grupe jak chodzi z kompresja
programowa.
Z drugiej strony to jakby TPSA wlaczyla kompesje na ruterze to mozna by bylo
poszlec
    Grzesiek