Re: Wiatraczek

Autor: Lukas (panmisio_at_priv7.onet.pl)
Data: Mon 31 Jul 2000 - 15:45:15 MET DST

Mozna sie pobawic i zamonotwac regulator napiecia do wiatraczka sterownay
termistorem. Czujnik mozna podkleic do radiatora (lub radiatorow) i jak
zostawiasz kompa w sleepie (spada pobor mocy) zasilacz tak sie nie grzeje to
wiatraczek zwalnia...

Użytkownik Theopij <theopij_at_inbox.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:2Jch5.67032$pD2.1420619_at_news.tpnet.pl...