Re: SBPro na VH6

Autor: Michał Kozusznik (mxm_crd_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Mon 31 Jul 2000 - 15:23:56 MET DST

> a ja zapytam tylko czy na taj plycie napewno jest karta dzwiękowa czy to
> wersja bez karty (znaczy czy port MIDI i 3x mały jack jest z tyłu czy nie
?)

W instrukcji obslugi plyty pisze ze to "Hardware Sound Blaster Pro". I tylko
tyle pisze.
O midi nic nie pisze, w sterownikach tez midi sie nie pokazuje. Jest za to
port joysticka.
Oczywiscie line-in, mic-in i out.

> powinno być w opisie BIOS'u w dokumentacji

No wlasnie. Jakby bylo to bym nie pytal. Jest tylko napisane ze jest. Na CD
do plyty sa sterowniki do DOSu ale niegdzie o nich nie ma mowy.

Michal Kozusznik