Odp: Wiatraczek

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Mon 31 Jul 2000 - 13:36:34 MET DST

ten wiatraczek chłodzi zasilacz !!!!
zapytaj zasilacza czy nie będzia mu za ciapło jak wyłączysz , ale coś mi się
wydaje ze będzie, tym nie mniej mozna to przerobić (jesli nie ATX to nawet
łatwiej) ale przeróbka sprowadza się prawie do wymiany zasilacza,
adoptowania napięć i inne takie
-- proponuje zakupić inne wiatraki np. te duze do dysków twardych one tak
nie szumią , albo kilku małych - troche dziur na obudowie z tyłu ale chy
warte to zachodu ??? - moze go nasmarować , zmniejszyć obrotu - poprubuj

i sorry za niezdecydowanie pewnie namotałem za duzo

Użytkownik Theopij <theopij_at_inbox.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:2Jch5.67032$pD2.1420619_at_news.tpnet.pl...