Re: Partiton Magic 5.0

Autor: trsr (trsr_at_ch.onet.pl)
Data: Mon 31 Jul 2000 - 13:45:42 MET DST

>Czesc!
>Mam pytanie dotyczace bezpieczenstwa uzywania
>Partiton Magic 5.0. Chodzi mi oto czy zdarza
>utrata danych na dysku po zmianie rozmiaru
>partycji. Zakladam, ze nie wystapia naturalne
>przeciwnosci losu (zanik napiecia itp.)
>Nie mam mozliwosci backupu wszystkich danych,
>wiec wolalbym ich nie stracic.
>Czekam na porady od uzytkownikow.
>Pozdrawiam
>Muad'Dib

Jedyne, co moze zaszkodzic PM to baaardzo duza ilosc plikow (wlasnie
niedawno mojemu znajomemu podczas resizu program wywalil komunikat
nieprawidlowej strony i zawartosci rejestrow - oczywiscie mialduzo
szczescia, ze zwiekszal rozmiar a nie zmniejszal - partycja 10 gigowa, a
plikow mozna na niej bylo naliczyc jakies 50000.... (mirrory stron www)).
Jesli masz duzo drobnych plikow, to przed zmianami rozmiarow partycji lepiej
je spakuj lub przenies do innej.