Re: Coolery

Autor: [KuFeL] (kufel_at_go2.pl)
Data: Mon 31 Jul 2000 - 12:57:19 MET DST

Tomasz Krzywicki napisał(a):
> A czym wersja 2 rozni sie od 1? Od kiedy sa 2 wersje? Sa tylko
> go do ppga/fcpga, slot1 oraz dla athlona.
Inżynierem nie jestem, ale z tego co wiem to napewno działają na PPGA Socet 370 i jakiś czas temu wypuszczono przystawkę bodajże NEO370, umozliwiającą montaż bez szlifowania, zawadzały o jkieś układy.
Po dokładny opis montażu odsyłam na bp6.gamesquad.net
> O, czego by dusza chciala. Wszystko dla siebie. Oj nieladnie nieladnie.
Niektórzy zawsze mogą powiedzieć że to zaśmiecanie grupy itd itp.
Pzdr
[KuFeL]

--
Wysłano ze strony http://newsreader.linuxnews.pl/