Re: BXMaster

Autor: Tomasz Krzywicki (Tomasz.Krzywicki_at_primark.pl)
Data: Mon 31 Jul 2000 - 12:55:32 MET DST

Czarek Urbanski wrote:
> Witam.
> Czy mógłby ktoś z użytkowników tej płyty napisać mi na priva dokładne dane
Nastepny zachlanny. Swiat nie kreci sie tylko wokol Ciebie. Inni moga
byc takze zainteresowani.
> na temat tej płyty? Zamierzam się z kupnem tej płyty ( po nieszczęśliwych
> doświadczeniach związanych z ABITEM BE6-2, interesuje mnie czy jest
Mam ta plyte. Dane pisze z pamieci. Ustawianie napiecia od 1.3 do 2.x
z krokiem co 0.05V.
> regulacja napięcia dla procków, jaka regulacja FSB,
Jest lista kilkunastu wartosci: 85, 95, 100, 105, 110 ...
> cena w przybliżenie ( hurtowa lub detaliczna ),
Placilem cos kolo 620 zl + przejsciowka 40zl
>oraz ilość gniazd.
1 AGP, 6PCI, 4 ram, 1 slot 1, 1 isa, 2 ata66, 2 ata33, 1 floop...
>Zastanawiam się również nad Duronem ale mam mieszane uczucia.
Chyba duron jest lepszym rozwiazaniem. Ale pod warunkiem ze nie
z plyta na chipsecie via. Musi jeszcze duzo wody uplynac zanim naucza
sie
pisac oprogramowanie...
Tomek