Re: Chcieliby?cie ROBOTA na pececie?

Autor: zuko / Shark von Cygnus (shark_at_post.pl)
Data: Mon 31 Jul 2000 - 12:19:17 MET DST

On Sun, 30 Jul 2000 21:28:21 GMT, Jacenty <jacenty_at_home.com> wrote:

>Jak tak to OK :-) Po prostu nie podoba mi sie ten pomysl. Przegladam te
>grupe codziennie i uwazam ze jest ona calkiem spokojna. Jak glosowanie
>przejdzie to nie bede sie czepial.

Właśnie się dowiedziałem jak to dokładnie wygląda moderowanie. Siedzi
koleś i czyta posty. I jedne puszcza, innych nie. Ale żaden nie
pójdzie na publikę, dopóki on go nie przejrzy. A to mi się też już nie
podoba. Nie podoba mi się to, że od jednego człeka miałaby zależeć
cała grupa pcp. Dlatego pomysł moderowania odpuszczam sobie
całkowicie.

--
zuko / Shark von Cygnus
e-mail: shark_at_post.pl