Re: 2 dysk

Autor: Wojtek (wlowoj_at_go2.pl)
Data: Mon 31 Jul 2000 - 11:37:34 MET DST

Użytkownik "Piotr Sobolewski" <adramel_at_nets.pl> napisał
> Witam
>
> Co zrobić, żeby drugi dysk nie był widziany przez windę jako D:, tylko
> grzeczne brał sobie następną wolną literkę w systemie?

Witam
U mnie jest tak: mam dysk z trzema partycjami: C,D,E i CdRom pod literka F.
Po podlaczeniu dodatkowego dysku i ustawieniu go w Biosie wskoczyl jako D,
przesuwajac pozostale napedy o jedna literke dalej. Jezeli jednak w Biosie
zrobie nowy dysk jako NONE (nie ustawie go), WIN98 przy ladowaniu sam go
rozpoznaje i nadaje mu wlasnie nastepna wolna literke: G (za CDRomem).

Wojtek