Re: Kręcenie Celerona 400

Autor: [KuFeL] (kufel_at_go2.pl)
Data: Mon 31 Jul 2000 - 11:20:22 MET DST

"Sebastian Kalinowski" napisał(a):
> Gdy dam 83*6=498 MHz to komp sie zawiesza i pojawia się jakiś napis
> Bios bootblock, itd.Jak FSB dam na 90 albo 100 , to komputer sie wogóle
> nie uruchamia. Pomóżcie!!!!!
ja mam bp6 i w sobote przekrecilem swoje dwa cel433 na 533, powyżej się wiesza. Po pierwsze to przy podkręcaniu wazne jest chlodzenie. Najlepiej zdejmij obudowe, to daj lepszą cyrkualcje powietrza w kompie i pare stopni mniej. Po drugie w CPU SOFT MENU II wylacz blokade podkręcania. Ja tez dopiero sie ucze tej sztuki i nie wiem czemu plokuje Ci się sprzęt.
Swoją droga to ja podkreacam pod winda specjalnym programem bp6fsb, do zassana z bp6.gamesquad.net. Ale nie wiem czy z BE bedzie dzialac
Pzdr
[KuFeL]

PS. Dobre procesory są po to by je podkręcać. Polecam zerknąć na members.xoom.com/fastceleron.

--
Wysłano ze strony http://newsreader.linuxnews.pl/