Zoltrix Spirit

Autor: Laskar (rlaska_at_controlp.tarnow.pl)
Data: Mon 31 Jul 2000 - 10:12:58 MET DST

Witam
Modem ten nie wykrywa mi się w win98 chociaż jest napisane że jest PNP.
Próbuję z ręki go dodać ale w żadnej konfiguracji nie chce mi pójść (raczej
jest dobry bo to u znajomego który formatował dysk i prosił mnie o
zainstalowanie, a wcześniej chodził).
W instrukcji jest napisane że może chodzić na com1-4 a przerwań tez jest
mnóstwo wymienione.
Jeśli ktoś używa proszę o podanie na którym comie, jakie przerwanie i adresy
pamięci ... bądź ewentualne sugestie
Z góry dziękuję
Robert