Re: Ratowanie drukarki Epson

Autor: Azyja (azyja_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 31 Jul 2000 - 09:05:04 MET DST

Witam,
Najpierw sprobuj czyszczenie glowicy w sterownikach. Moze niestety
pojsc na to caly tusz. Jak to nie pomoze to trzeba rozkrecic drukarke
i wyjac glowice (dosc ostroznie, bo to delikatne ustrojstwo). Jak juz
bedzie na wierzchu to wrzuc ja do wiadra z ciepla woda. Tylko nie utop
jej, wystarczy zanuzyc sama koncowke. I nie dotykaj paluchami
wystajacych cyckow od srodka.
Z pozdrowieniami
Azyja azyja_at_poczta.onet.pl