Jak dodac wejscie video do swojego PC?

Autor: Adam Grzybowiński (grzyba_at_polbox.com)
Data: Mon 31 Jul 2000 - 07:52:05 MET DST

Witam,
mam pytanie jak moge zgrac obraz i dzwiek z urzadzenia zewnetrznego( np.
kamera analogowa video, magnetowid), tzn. chodzi mi o to co musze dokupic do
swojego kompa, wiem ze dobra karta graf. rozwiazala by ten problem, ale na
razie musi zostac i740 :).
Czy sa karty oferujace tylko wej. video i w zwiazku z tym tanie ?
Czy sa karty TV do PC z wejsciem video?
Jakiej te wejscia sa jakosci?
Posiadam procesor PII350, 160 MB ram, dysk IBM 20,4, oraz LIVE!, reszta
chyba malo wazna.
Pozdrawiam i z gory dzieki za odpowiedz.
Prosilbym tez na priv.

--
Adam G.
grzyba_at_polbox.com