Głony klik klawiszy - jak?

Autor: Aga (akowalka_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 31 Jul 2000 - 00:47:57 MET DST

Cześć

Mam takie pytanie: w jaki sposób mogłabym uzyskać głośny klik
klawiatury?
Chodzi mi o taki efekt jakbym pisała na maszynie do pisania.
Na pl.comp.os.win95 wyczytałam:
"Ktoś zapytał:
Jak uzyskać "głośny" klik klawiatury?
W odpowiedzi:
Zainstalować sterownik od MS Natural Keyboard (im nowsza wersja tym
lepsza)."

Niestety - podany link nie działa, a ja nigdzie nie mogę znaleźć tego
sterownika. Może ktoś ma i mógłby mi podesłać taki sterownik? A może
jest jakiś inny program, który generuje dźwięk maszyny do pisania przy
naciskaniu klawiszy?

Z góry bardzo dziękuję i pozdrawiam!

Aga
akowalka_at_poczta.onet.pl