problem

Autor: w (w_sz_at_go2.pl)
Data: Sun 30 Jul 2000 - 23:58:21 MET DST

bardzo latwy do rozwiazania
poszukuje programu setup do sieciowki ne2000 na isa. standardowy program
do programowania romow na sieciowkach ne2000 (przerwanie, adres bazowy).
gdyby ktos moglby mi przeslac. mialem ich kupe na oryginalnych
dyskietkach, ale po dlugich latach wszystkie jedna za druga podaly. musi
to byc raczej starszy program. te nowe do nowych kart (np realtek -
rset8019) nie podchodza.
szukam tez programatora do karty dzwiekowej opti931. nie wiem jaka firma
(podobno opti nie sklada dzwiekowek tylko robi same chipy). wiem ze taki
programator jest bo tez go kiedys mialem
jesli ktos moze pomoc to prosze przeslac te programiki na priva
z gory dzieki
wojtas