Re: CO WYBRAĆ ?

Autor: Rafal (Rafal.9413849_at_pharmanet.com.pl)
Data: Sun 30 Jul 2000 - 22:36:55 MET DST

Użytkownik "Marcin Dybowski" <master007_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
(...)
> Słyszałem ze takim są Toshiba i TEAC . Co wy na to ?

Witam,

Uzywam juz ponad rok Teac`a 532E-B; chlopaki,
u ktorych kupuje sprzet polecali mi go jako skladanego
w Japonii a nie w dzungli. Spisuje sie dobrze,
ale czasami wyklada sie na CD-RW, raz nie potrafil
za nic odczytac plytek dolaczanych do PCWord Computer`a,
a i z piratami podobnie bywalo - zaczyna mrugac dioda,
nic nie dziala i trzeba kompa resetem...
W sumie - taki sobie ten TEAC
Za to LG, ktore mam w pracy dzialaja bez zarzutu-
- wszystkie te plytki, z ktorymi nie radzi sobie TEAC odtwarzaja
bez problemu - wiec moze LG?
Na pewno nie kupuj Samsunga - duzy bubel
Toshiby nie znam

Pozdrawiam
RafalDankowski