DYSKI TWARDE - z czym to się je ?????

Autor: BUDDA (kuba_budda_kosmitek_kz_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 30 Jul 2000 - 22:27:42 MET DST

Na swoim kompie mam mały HD , bo tylko 2,5 GB . Postanowiłem więc kupić
sobie nowy . Problem w tym , że nie wiem , z czym to się je . Proszę zatem
o pomoc :
- jak zobaczyć , czy moja płyta główna obsługuje UDMA 66
- jak kształtują się ceny twardych dysków
Proszę o odpowiedź na konto E-MAIL , z góry dziękuję za wszelkie odpowiedzi
!!!!

JAKUB ŻOŁNIEREK