Re: Chcieliby?cie ROBOTA na pececie?

Autor: zuko / Shark von Cygnus (shark_at_post.pl)
Data: Sun 30 Jul 2000 - 21:59:34 MET DST

On Sat, 29 Jul 2000 17:28:56 GMT, Jacenty <jacenty_at_home.com> wrote:

>Rece opadaja... Facet, kto dal ci prawo do tego?

W tej chwili nikt.

> Zaloz wlasna grupe i
>rzadz tam jak ci sie podoba, a pcp zostawa w spokoju. Zreszta... jak to
>sobie wyobrazasz? Ze dostaniesz uprawnienia do ciecia postów na
>_wszystkich_ serverach gdzie psp mozna znalezc???

Owszem. Nie wiem, czy wiesz, ale moderatorem może zostać każdy.
Wystarczy tylko, aby znalazł się ochotnik, został przegłosowany na
grupie oraz potrzeba jeszcze "zatwierdzenia" przez Tomka Surmacza.

Poza tym, gdybam sobie tylko, bez paniki :)

--
zuko / Shark von Cygnus
e-mail: shark_at_post.pl