Re: AMD czy nie

Autor: Dentarg (dentarg_at_freebsd.lublin.pl)
Data: Sun 30 Jul 2000 - 21:17:55 MET DST

On Sun, 30 Jul 2000 14:10:16 GMT, "Radosław Tatarczak"
<ratat_at_zrit.olsztyn.tpsa.pl> wrote:

>Troche przesadziles, mam rozumiec, ze podkrecanie liniowo zwieksza moc
>obliczeniowa, oj chyba sie pomyliles (to w kwestii wycieczek osobistych;)
Po pierwsze w przypadku zmiany FSB przyrost wydajnosci jest prawie
liniowy (w testach dokladnie liniowy np Sandra) a po za tym FSB mam
podkrecone o 45% a napisalem o przyroscie 40% ... moze byc czy nie ?
Przy podkrecaniu mnoznikiem rzeczywiscie przyrost nie jest liniowy, a
gorszy ... ale to nie dotyczy celkow i p3 bo tam podkreca sie przez
FSB jak napewno wiesz ...

>;). A co do gwarancji- to tak samo moge wmowic idiocie za lada, ze nie wiem
>jak sie moje AMD popsulo, ale sie popsulo;))
Ze mostki na procesorze sie przepalily ?? Nie badz smieszny ...

>Tak samo podkrecanie Intela
>jest nielegalne, ale ze sprzedawcy sa "inteligentni" to mozna im wcisnac
>spalonego np Celka. Gdybys na mnie trafil, powolujac sie na prawo odmowilbym
>gwarancji i nie mialbys duzych szans w sadzie konsumenckim.
Tak ? A w jaki sposob bys stwierdzil ze procek padl od podkrecania ?
Nie da sie ... przeciez rownie dobrze mogl pasc przez to ze sprzedales
mi bardziewny wentylator ktory sie zatrzymal w trakcie pracy ...
(mialem taki przypadek i celek mimo podkrecania spokojnie dzialal
jeszcze 10 minut i zawisl ... nic mu sie nie stalo !!;))))
Po za tym ja kupuje prawie zawsze w firmach ktore gwarantuja to ze
procek sie kreci ... i daja na to pisemna gwarancje !!!!

>Przeczytaj dokladniej co wczesniej napisales i co ja odpisalem, to wtedy
>zrozumiesz, czemu o Celku pisalem;)
Zawsze czytam dokladnie, moze po prostu bylem za tepy zeby zrozumiec,
co pewnie sugerujesz ...

>ktore ze standardowym chlodzeniem podkreca sie
>Ale za ile kupiles tego p3? Ja dalej mowie nie o tym, co sie lepiej
>podkreca, ale wyrazilem watpliwosc jezeli chodzi o ekonomike podkrecania.
AFAIK 950 zl z wentylatorem i radiatorem. 550E biega na 802 MHz bo mam
za cienki ram zeby poszedl na wiecej, ale nie jestem maniakiem i
starcza mi FSB 145 MHz ... Athlon o podobnym zegarze kosztowal wtedy
1100 zl, a po za tym mialem plyte slot1 wiec "zaoszczedzilem" kase na
zmiane plyty ... a i wydajnosc w tym do czegu uzywam procka jest ok
30% wieksza niz przy Athlonie ... no i nie musialem kupowac Ninji :))

>Sadzac z poprzednich zdan podkreciles magistrale ze 100 mhz i mam rozumiec,
>ze zrobiles to na standardowych komponentach?
Tak, wszystkie kompotenty standardowe ... ale firmowe (nie uzywam
noname).
Ram 100MHz IBMa, HDD IBMa, karty 3com, Tekram, ASUS, Diamond.
Chyba standardowy sprzet ? Wentylator na procku normalny, maly firmy
"ciangciong" kulkowy. Miedzy radiator a procek pasta silikonowa.

Sprzet dziala super stabilnie pod win9x i win2k, ale uzywam teraz 98
SE, zadnych zwisow itp ... co nawet dziwne jak na winde ...

Ale zrobil sie EOT o wyzszosci swiat bozego narodzenia nad wielkanoca

pzdr,
Dentarg

--
Warcraft II page - http://hipokrates.am.lublin.pl/war2/
    Dentarg in Quake & Warcraft 2 | UIN: 15071179