System Clock, - opoznienia pare minut na dzien, Intel LANDesk manag

Autor: Oleski John (jan51_at_go2.pl)
Data: Mon 31 Jul 2000 - 00:24:26 MET DST

mam plyte VC820 + 128RDRAM
Dlaczego zegar systemowy sie pozni. Co pare dni musze go przestawiac do
przodu o dobre kilkanascie minut.

Program Intel Land Desk Managment pokazuje mi caly czas jakies ostrzezenia
odnosnie napiecia zasilania. Ale to dlatego , ze ma za nisko ustawione
graniczne wartosci. Curent voltages jakie pokazuje sa w porzadku. np 1.67V
dla p3 600EB to w sam raz.
temp. 37-38 , tak pokazuje ten program.

Niestety nie wiem jak zmienic te wartosci. A moze nie mozna ich zmienic w
mojej wersji programu:
IntelŽ LANDeskŽ Client Manager 6.0 (client version)

z gory jestem wdzieczny za odpowiedzi, Jan