Re: HIS kontra ISDN - ciag dalszy ...

Autor: Beer (beer_at_poland.com)
Data: Sun 30 Jul 2000 - 12:47:13 MET DST

"Michał Piotrkowicz" wrote:

> Witam!
>
> Przy pomyslnych wiatarch obie rzeczy uda Ci sie kupic za okolo 1000 zl
> (czyli tyle samo co Za oplate instalacyja SDI).

        Niezupelnie .. gdy bylem tam poraz drugi z kolejnymi pytaniami
goscie powiedzieli ze beda dostarczac NT z 2x cyfra, 2x analog, 1x
RS232C
czyli ze za 440 po przejsciu do nich dostane komplet do dzwonienia i
Internetu na 2x 64Kbit'y.

> IMHO Za te pieniadze lepiej sobie zainstalowac SDI - dialog nie zaoferuje
> Ci napewno takiego transferu jaki bys chcial .. - ma za slaba siec ... ;-C

        Transfer z TePsy ??? :) ... pokatnie dowiedzialem sie ze z naszego
miasta (Zielona Gora), mamy z TePsy wyjscie 4Mbit do Poznania i wszyscy
na
tym wisza (HIS, dostepy wdzwaniane 020.., ludzie majacy lacza stale:)
wiec
jaki ja moge miec transfer np. o godz 10-15 ?:) ... W poniedzilek ide z
kolejnymi pytaniami (jestem strasznie upierdliwo-gadatliwy) i wypytam o
lacza,
skad od je biora i jakiej przepustowosci ...

---Beer---