Odp: Tuner TV do PC-ta. Jaki?

Autor: Sebastian Kalinowski (airsebo_at_promail.pl)
Data: Sun 30 Jul 2000 - 10:09:47 MET DST

Ja mam kartę FlyView Video 98, ma jak na swoją cene trochę ponad 300zł
nawet dobry obraz, ma wejścia na kamerę itp., posiada program do telegazety.
Ja mam wersję bez radia, ale z radiem jest o chyba 50 zł droższa,
jest możliwość odbioru w oknie.

Trochę gorzej jest (wg.Mnie) z oprogramowaniem, jest niedopracowane.
Niewygodne jest robienie tzw. Screenshotów, ale jak załatwisz sobie
program BORG TV, to wyżej wymienione problemy znikną: www.kki.net.pl/~borg

Myślę, że to ci pomoże

Pozdrawiam

klawisz13_at_poczta.onet.pl

Użytkownik Adam Grzybowiński <grzyba_at_polbox.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:mZsg5.60861$pD2.1295906_at_news.tpnet.pl...