tpsa

Autor: Poslo (poslo_at_tenbit.pl)
Data: Sun 30 Jul 2000 - 06:53:22 MET DST

Witam

Znowu problem :(
Ostatnio (od 2-3 dni) prawie za kazdym razem laczac sie
przez tpsa zrywa mi polaczenie , czasem nawet po 30 sek.
Rekord utrzymania polaczenia to niecale 4 min.
Wiem ze wielu osobom to sie zdarza , ale ja lacze sie
przez tpsa od ponad 3 miesiecy i do ostatniego czwartku
mialem tylko jedno zerwane polaczenie.
Co sie moglo stac? Czy to moze byc wina kompa ?
Chyba napisze reklamacje - podobno mozna cos zdzialac
np. www.eteria.net .
Prosze napiszcie co o tym sadzicie na PRIVA.
(nie subskrybuje grupy, a w tych warunkach ktore teraz mam
raczej nie zaczne :( )

---
Poslo
poslo_at_tenbit.pl
www.poslo.prv.pl
ICQ : 74912349
'Always look on the bright side of life'