POMOCY !!!!

Autor: Ireczek (ireczek_at_supermedia.pl)
Data: Sun 30 Jul 2000 - 00:24:57 MET DST

Wpadł w moje ręce twardy dysk seagate 2,5 GB. Dysk ten "chodził" wcześniej w
komputerku ze starą bardzo płytą ( taka co to nie widzi duzych dysków ) i
żeby ta płyta obsługiwała bezbłędnie taki dysk był zainstalowany jakiś
programik, który władował się chyba do MBR'a i teraz nie mogę go wykurzyć.
Bardzo mi zależy na tym aby to zrobić bo dysk chcę uruchomić na swoim kompie
jako Master disk z OS i aktywną partycją. Niestety po zainstalowaniu systemu
( NT ) przy próbie podniesienia się dysk drze ryja :( że musi się odpalić z
dyskietki systemowej.
Nie pomogło usunięcie i założenie partycji na nowo, formatowanie i
wybieranie różnych trybów pracy ( LBA, LARGE, NORMAL ) - pomogło tylko na
tyle, że mogłem usunąć partycję przy ustawieniu na NORMAL, ale po usunięciu
partycji, przestawiłem na LBA i widział już wszystko jak należy,
zainstalowałem NT z płytki bootującej, ale .... po restarcie skubany dalej
(wyskakuje okienko z informacją o znanym mi już wczesniej programie ) oraz
krzyczy o włożenie dyskietki bootującej???????
CO Z TYM DRANIEM MOŻNA ZROBIĆ ??????
Wiem, że się da bo kiedyś dawno temu już to zrobilem raz, ale nie pamiętam
jak???
A ha - nie mam tego programu na dyskietce, który zapisuje cosik w MBR

Pomóżcie bo zależy mi na czasie!!!!!! Jesli można to proszę na priv'a