Re: Monitor zmienia barwy

Autor: JaF (jaf_at_123poczta.onet.pl)
Data: Sat 29 Jul 2000 - 21:22:20 MET DST

Użytkownik Karol Baranski <kbaransk_at_wsisiz.edu.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8lrqb2$974$1_at_portraits.wsisiz.edu.pl...
> witam
> Czy ktoś wymieniał samodzielnie kabel VGA w monitorze?
> Jak się do tego zabrać? Są jakieś trudności? A może lepiej oddać do
serwisu?
> Dlaczego po użyciu przedłuzacza do monitora psuje mi się obraz - tzn.
> powstaje cien? Czy kabel ten ma jakieś przebicia, czy co.

Kabel przedłużający jest byle jaki. Sam miałem dokładnie to samo przy 2
tanich kablach przedłużających.
Sprawdzałem na różnych kompach, kartach graficznych i monitorach.
Po wymianie kabla na inny (już na oko widać, że grubszy i z dwiema
"puszkami" przy końcach przewodu)
cień na ekranie zniknął i wcale nie widać na ekranie, że monitor jest
podpięty przez przedłużacz.

pozdrowienia
Jacek F.