Re: Co kupic

Autor: Maciej Machacz (xenes_at_ds13.agh.edu.pl)
Data: Sat 29 Jul 2000 - 13:38:00 MET DST

"Scream [HCP]" <scream_at_hcp.pl> wrote in message

> bardziej chodziło mi o to, że powinien być IBM :))

Ale nie napisales....

> nie było w cenniku, więc nie wiedziałem ile kosztuje

To trzebabylo zagladnac na WWW :-)

> a może lepiej GF2MX 32MB za 780 PLN ???

Podalem cenetego co sam wybrales, akurat wystarczajaca karta grafiki dla
mnie jest Diamond V330 i wiecej mi nie potrzeba ;-)

> rozumiem że polecasz lepsze modele...

Oczywiscie - w koncu mielismy sie zmiescic z zestawem w 5000zl wiec wybralem
taki (CTX) ktory sie zmiescil.

> ...ale miał być tani monitor :)) Ja jade na Daewoo 14" :))

To nie ma nic do rzeczy - ja mam 14" Goldstar analog i tez jest OK.

> a co to przeszkadza ? Klawiata kosztuje 20 PLN a myszka... hmm... Można
> polecać jakiś drogi model, jednak wystarczająca jest Genius Netscroll+
(sam
> taką posiadam) za około 35 PLN

Wiesz, wytlumacze Ci - bede dobrym wujkiem ;-)

Moim zdaniem komfort pracy zalezy przede wszystkim od (w kolejnosci) :

- monitora
- ilosci pamieci
- klawiatury
- myszy

I to jest najwazniejsze, pozostale elementy wplywaja przede wszystkim na
wydajnosc (tylko zeby mi tu ktos zaraz nie wyskoczyl ze jakos grafiki tez
jest wazna - to sie wszystko zazebia ;))

I dlatego jesli kupuje sprzet za 5Kzl to nie bede zalowal tych 50zl zeby
sobie zdecydowanie ten komfort pracy poprawic.

--
Maciej Machacz
xenes_at_ds13.agh.edu.pl