Re: A co Panstwo sadza o nagrywarkach LG?

Autor: Maciej Machacz (xenes_at_ds13.agh.edu.pl)
Data: Sat 29 Jul 2000 - 08:17:03 MET DST

"Dawid "Grendel" Krysiak" <progrocker_at_NOSPAMpriv4.onet.pl> wrote in message

> hmmm na 99% padła mechanika soczewki.. mam to we wszystkich kolejnych
> cd-romach - efekt pracy z porysowanymi płytkami - mechnika pracuje pod
> znacznie większym obciążeniem niż powinna...

Blad :-))) Tak sie sklada ze te typowe objawy w moim przypadku nie
zadzialaly, poniewaz akurat plytki byly w stanie idealnym, bez najmniejszych
rys.

A pozatym co to ma wspolnego - bo tak naprawde to niezabardzo kojarze....

> a nie była przypadkiem przenoszona z miejsca na miejsce, lub ew. nie
> była użytkowana na Śląsku, w Krakowie, Warszawie lub innym większym
> mieście (czytaj: zanieczyszczenie i zapylenie powietrza) ?

Nie BYL razu razu przenoszony, a co do powietrze to jest to Krakow (wiadomo,
"lekki" syfek ;-)

--
Maciej Machacz
xenes_at_ds13.agh.edu.pl