VC820, PIII 600EB, temperatura, napiecie zasilania, klopoty...

Autor: Oleski John (jan51_at_go2.pl)
Data: Sat 29 Jul 2000 - 04:11:14 MET DST

Kupilem komputer:
Plyta: Intel VC820 + 128RDRAM ($400)
Procesor: P3 600 EB
3D Blaster Creative Riva Tnt2 32MB
Modem: USR 56K internal

Do plyty glownej byl CD ze sterownikami, miedzy innymi program serwisowy
'Intel Land Desk Management, Client Manager'
Ikonka tego programu caly czas jest na pasku u dolu pulpitu. Raz mruga na
zolto: 'Non-critical error boot' , albo na czerwono i pokazuje komunikaty w
stylu: '2.5 voltage /przekroczone/, 5V przekroczone, 12V przekroczone,
temp. CPU przekroczona'
O co tu chodzi??? Sprawdzalem fan do proca jest dobrze podloczony. Procesor
jest box, tzn byl juz z radiatorem i fan'em.

Wogole bym sie tym nie przejmowal gdyby komp sie wogole nie zawieszal. Ale
sie zawiesza, staje obraz, albo nie mozna poruszac myszka.
Contol Panel/Systems nie pokazuje zadnych problemow. Ale zauwazylem, ze Tnt2
jest na IRQ11, modem USR zainstalowal sie na COM3 i tez wykorzystuje IRQ11.

Np. ostatni raz sie zawiesil gdy po podlaczeniu do internetu wlaczylem
Unreal226, obraz stanal.

Jesli ktos ma ta sama plyte to niech mi powie co to jest ten program Client
Management
i jak go uruchomic, bo jak na razie to pokazuje mi same komunikaty o
bledach.

pozdrowienia, i z gory dziekuje za odpowiedz.

Janusz