Re: Co do kopiowania dyskietek ?

Autor: Tomasz 'Pilot' Minkiewicz (Tomasz.Minkiewicz_at_interia.pl)
Data: Fri 28 Jul 2000 - 23:32:35 MET DST

Tue, 25 Jul 2000 15:46:39 +0200 na grupie pl.comp.os.win95
pojawił się artykuł <50vqnsghpnr5fv50pl0vltam0ebeitpe2d_at_4ax.com>,
którego autorem jest zuko / Shark von Cygnus

>A jakim programem można skopiować dyskietkę, na której są bad sectory,
>które robią za zabezpieczenie? Kolega raz miał taką dyskietkę z jakimś
>programem i chciał skopiować ją razem z tymi badami. Nie dało rady.
>Ciekawe, że jak sam na dyskietce źródłowej pozaznaczał te bady (w tych
>samych miejscach of coz), to kopia i tak nie działał. Tak więc: jest
>jakiś programik, który by na to poradził?

Może HD-Copy by pomógł.
Ale ZTCW tego się w zasadzie zrobić nie da (bez ingerencji w kod
programu). Nie wiem, w jaki sposób są preparowane takie dyskietki,
ale taki sektor nie jest uszkodzony, tylko nie da się do niego pisać.
Programy tak zabezpieczone cokolwiek tam zapisują (a przynajmniej
usiłują), a potem odczytują. Jak się nie zgadza z tym, co tam być
powinno, to odmawiają działania.

--
Tomasz 'Pilot' Minkiewicz
mailto:pilot_at_armagedon.vc.pl