problem z drukarka HP 2000 C

Autor: JaF (jaf_at_123poczta.onet.pl)
Data: Fri 28 Jul 2000 - 18:56:21 MET DST

Czesc!
Pytanie do posiadaczy drukarek HP.
Mam problem z drukarka HP 2000 C. Ten model ma osobne głowice
i osobne atramenty do każdego z 4 kolorów.
Jakiś miesiąc temu zasygnalizowała uszkodzenie "czarnej" głowicy
drukującej, którą wymieniłem na nową (oryginalną). Serwis wyraził
zdziwienie, że tak szybko padła (obok stoi też laserówka do większych
wydruków - więc atramentówka nie jest mocno obciążona).
Po wymianie - ok, drukuje.
Mija miesiac - drukarka sygnalizuje uszkodzenie głowicy "cyan".

Co jest? Zaczyna mnie to wkurzać, bo ta drukarka ma ok. 1,5 roku.
Może taka jest teraz polityka HP - skoro zbyt mało zarabiamy
na podnoszeniu cen atramentów, to będziemy wkładać uwalone głowice? :(

Pozdrowienia
Jacek F.

PS. Przy odpowiedzi na priv. prosze usunac cyfry z adresu.