HIS kontra ISDN - ciag dalszy ...

Autor: Beer (beer_at_poland.com)
Data: Fri 28 Jul 2000 - 15:28:07 MET DST

Witam ...

   W zwiazku z tym ze otrzymalem cala kupe
mail'i i za przeproszeniem obsralem sie po same pachy,
spiesze wyjasnic skad umnie takie informacje i pomysl
przedziwny. Mieszkam sobie w Zielonej Gorze, gdzie
ostatnimi czasy pojawil sie obok TePsy operator pod
nazwa 'DIALOG' (podobno maja centrale narazie w 7 czy
8 miastach Polski).
   Siedze wiec sobie w domku, dlubie w nosie i slysze
w radio "ble ble DIALOG" itd. Ide wiec do ichnego
biura obsugi klienta i pytam za ile, a panienka na to
ze jak np. zrezygnuje z telefonu TePsy to przejde do
nich za 440 zl na ISDN (lub za 1 zl.na analog),
i od 15 wrzesnia za 85 zl bede mogl dwoma kanalami
dryndac do bolu na ich Inet (jak bede siedzial od
20:00 do 08:00 rano to 45 zl). Zaczelem sie wiec zastanawiac
czy wybulic 1000 zl (dobrze ze mam telefon bo musialbym
zaplacic kolejne 576 zl za przyznanie mi numeru ), placic co
miesiac 160 zl za HIS'a + 30 zl abonament za telefon jak
moglbym zalozyc sobie ISDN ... I co wy na to ???.

PS.
Wszystkie koszta podalem brutto ...

---Beer---