Re: Mozna tuner TV + analogowa antena sat. czy tylko kablowka?

Autor: Wiesław Wałach (wwiesiek_at_go2.pl)
Data: Fri 28 Jul 2000 - 14:43:34 MET DST

-----Wiadomo?ć oryginalna-----
Od: HETMAN_ <tomw11_at_poczta.onet.pl>
Do: pl-comp-pecet_at_newsgate.pl <pl-comp-pecet_at_newsgate.pl>
Data: 27 lipca 2000 23:14
Temat: Mozna tuner TV + analogowa antena sat. czy tylko kablowka?

>Witam
>Niestety na moim osiedlu nie ma kablowki, a interesuje mnie czy mozna do
zwyklej popularnej karty tv typu PixelView podlaczyc
>zwykla analogowa antene satelitarna? I czy istnieje mozliwosc ewentualnego
dekodowania Canal+ z tej anteny?

Można podł?czyć i odkodować " C+" polski oraz "C+horizons" z HOT BRIDA, a z
ASTRY "PREMIERE" o dekodowaniu videocryptu raczej zapomnij, obraz bardzo
skacze i traci chwilami kolory ,10-19 klatek.
pozdrawiam
Wiesiek

--
Chcesz otrzymywac newsy poczta elektroniczna ? Sprawdz http://www.newsgate.pl