Re: Update BIOSU - plyta ABit BP6

Autor: [KuFeL] (kufel_at_go2.pl)
Data: Fri 28 Jul 2000 - 14:16:42 MET DST

"Sławek" napisał(a):
> Czy ktoś robił uaktualnienie biosu do płyty Abit BP6. Proszę o kontakt w tej
> sprawie. Chodzimi o prawidłowe wykonanie tej procedury. Jaka wersja biosu
> oraz programu do wgrania nowego biosu.
> Obecnie mam bios z 11/03/99 W83977-2A69KA1SC-NJ.
> Z internetu mam bios bp6ru.bin z 22/05/2000 czy jest może nowszy?
Nie jest to skoplikowana procedura.
Potrzebujesz czystą dyskietkę na którą musisz zgrać ten binarny plik oraz awdflash.exe-powinienes miec go na cedeku dolaczonym do plyty. Przed updatem radzę zgrać stery bin na dyskietke.
Po wiecej szczegółow zapraszam na priva lub na bp6.gamesquad.net, gdzie znajdziesz mase eksperymentalnych biosow i innych nowinek.
Pzdr
KUFEL

--
Wysłano ze strony http://newsreader.linuxnews.pl/