Re: Nie placz!

Autor: boukun (boukun_at_t-online.de)
Data: Fri 28 Jul 2000 - 10:02:32 MET DST

"PawelG" <pawel.galazka_at_zeksa.koszalin.pl> schrieb im Newsbeitrag
> Temu boukunowi sie cos popie... juz drugi taki list wysyla ..
> Pawel Galazka
> pawel.galazka_at_zeksa.koszalin.pl

Szanowni Panstwo!

Nie wyslalem tego listu na ta grupe, ani zadnego wczesniej. Nie wiedzialbym
nawet o tym, ze manipulacje te maja tu miejsce, gdyby mnie nie poinformowal
wczoraj o tym prywatnie, niejaki pan Robert Grabka. Do wczoraj nie
abonowalem tej grupy, jak rowniez pl.comp.os.linux, gdzie tez nic nie
wysylalem. Prowokacje polityczne wobec mojej osoby, przybieraly od czasu jak
pisze na listach pl.soc.polityka, pl.soc.prawo, pl.listserv.dziennikarz,
soc.culture.polish rozne postacie, sa to manipulacje, majace na celu
osmieszanie, zdyskredytowanie lub wylaczenie mojej osoby. W zwiazku z
powyzszym, nie oczekuje zadnej odpowiedzi na moj list, bo na grupe nie
zamierzam pisac i odpowiadac, dlatego tez, inwektywy kierowane pod moim
adresem, puszczam uchem.

Pozdrawiam
boukun
http://home.t-online.de/home/boukun/