webcam3 + win2k

Autor: Wojciech Kiersztyn (w.kiersztyn_at_wind.pl)
Data: Fri 28 Jul 2000 - 09:20:56 MET DST

czesc,

wlasnie po wielu poszukiwaniach znalazlem kamere internetowa dzialajaca (?)
pod win2k, nowiusienkie sterowniki do win2k sciagnelem ze strony producenta,
podlanczam kamere komputer wykrywa nowy sprzet, prosi o sterowniki, podaje
wiec mu je, on konczy instalacje resetuje komputer (wczesniej pojawia mi sie
na moment core dump) no i to wszystko co udalo mi sie wyciagnac, probowalem
na trzech konfiguracjach, na dwoch z nich nie zadzialalo na trzeciej
wszystko bylo ok...

na tych nie dzialalo:
1. intel pentium 2 + plyta z chipsetem intela + k.g. diamond viper II + k.
muz. sb ave 64
2. amd k6-2 + plyta z chipsetem VIA + k.g. riva tnt 2 + k.muz. noname

a tu sie udalo:
1. intel pentium 3 + plyta z chipsetem intela + k.g. na kosci tnt 2 + k.
muz. sb. live

prosze o pomoc, moze ktos mial podobne doswiadczenia z tymi sterownikami....

wojtek