Desk.cpl

Autor: Jarosław Pudełko (japu_at_poczta.fm)
Data: Fri 28 Jul 2000 - 09:00:36 MET DST

Czesc

Myslalem, ze sobie radze ze wszystkim jesli chodzi o mojego kompa, ale to
mnie przeroslo.
Poniewaz Railroad Tycoon TSC sie wysypywal na mojej karcie graficzenj
(Voodoo Banshee), to w Panelu
Sterowania->Ekran->Ustawienia->Zaawansowane->Wydajnosc nauczony podobnymi
doswiadczeniami przesunalem suwak przyswpieszania sprzetowego na zero.
Tycoon ruszyl, bawilem sie przez godzine i bylo ok.
Jednak jak chcialem ponownie przywrocic akceleracje, to dostaje taki
komunikat:

Wystapil blad podczas pracy z plikiem c:\Windows\System\desk.cpl i pozostaje
mi tylko nacisniecie OK.
Co gorsza, chccialem sprawdzic, czy ten parametr (akceleracja) ma
jakikolwiek wplyw na szybkosc pracy karty graficznej i uruchomilem 3D Mark
2000. Okazalo sie, ze moja karta nie obsluguje DirectX 7.0 (wczesniej
chodzilo OK). Przeinstalowalem stery, DirectX i nic.

Podejrzewam, ze gdzies w rejestrze jest zapisane, w jakiej pozycji jest ten
suwak, ale nie moglem go znalezc. Gdyby ktos to wiedzial, to prosze o pomoc,
lub jakies inne pomysly poza reinstalacja windy (i tak niedlugo to zrobie,
ale narazie mam egzamin i nie mam czasu)

Z gory dzieki, jarek