Odp: ............divix i dxr3 .............

Autor: Macgyver (macgyver_at_konin.lm.pl)
Data: Fri 28 Jul 2000 - 07:24:29 MET DST

Witam!
Pogorszenie ostrości jest spowodowane tym , że sygnał video biegnie z karty
graf. nie prosto do monitora, tylko do dxr'a i potem do monitora, to
powoduje pogorszenie jakości i na razie nic się z ty nie da zrobić.
(podobnie było przy vudeku 1 i2 podczas grania w quaka, huehue :) może ktoś
gra? :) )
Zresztą obraz i tak jest niezłej jakości podług innych dekoderów czy
chociażby dxr2.
Ja znalazłem rozwiązanie w następujący sposób: po prostu nie podłączam tego
kabla "graf>dxr", tylko monitor odrazu do grafiki, a dxr'a przez yjście
video bezpośrednio do telewizorni, bo krta służy przecież do oglądania
filmików, nie?
> ,mianowicie czy uzytkownicy tej karty tak jak i ja zauwazyli u siebie
> znaczne pogorszenie wyswietlanego obrazu na monitorze,w szczegolnosci w
> odswierzaniu pow. 70Hz i wyzszych rozdzielczosciach ?? U mnie
> tragedia,trzcionki jakies grubsze,j mniej ostre...jest na to jakas
> przaktyczna rada?

nie da się odtworzyć avi na tej karcie, bo ona jest dekoderem mpeg'ów
Można odtwarzać jedynie pliki mpeg1 i 2....

pozdrawiam.

macgyver_at_konin.lm.pl
icq uin:23592373