Re: A co Panstwo sadza o nagrywarkach LG?

Autor: Dawid \ (progrocker_at_NOSPAMpriv4.onet.pl)
Data: Thu 27 Jul 2000 - 23:37:01 MET DST

Użytkownik Maciej Machacz <xenes_at_ds13.agh.edu.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:

> A pozatym z tego co kojarze to Plextor daje (dawal?) na swoj sprzet
2 lata
> gwarancji, z tym ze napewno nie w Polsce ;-)

nenistwo dystrybutora, niestety.... pamiętam jakie było moje
zdziwienie, gdy kupując monitor dowiedziałem się, że mam na niego 3
lata gwarancji producenta i sprzedawca tę gwarancję honoruje...

tylko... czemu ja się dziwię ? przecież to powinna być norma a nie
margines, prawda ?

Grendel