Re: Papier do Epsona.

Autor: BodekJ (bodek_at_jerzyk.prv.pl)
Data: Fri 28 Jul 2000 - 02:09:56 MET DST

| Czy ktos orientuje sie gdzie moge dostac w miare dobra "podrobke"
| papieru fotograficznego do w/w drukarki. Bawie sie troche na uzytek domowy
| fotomontazem i
| duzo drukuje, a oryginalny papier jest nie na moja kieszen.
| Szukalem ofert w Sieci, kilka znalazlem, ale mosialbym kupowac w ciemno i
| sprawdzac przydatnosc
| dopiero w domu. Moze ktos ma jakies doswiadczenia w tym temacie.
| Drukarka: Epson Stylus Color 400
W tej chwili mam Epsona 660 a wniej oryginalny tusz, co do wydruków na
papierze fotograficznym w wysokich rozdzielczościach to jestem zadowolony.
Używam oryginalnego papieru fotograficznego Epsona IMHO jest on jednym z
najlepszych a cena jest porównywalna z innymi markowymi produktami.
Jeżeli byłbyś zainteresowany to mam pod ręką numer infolinii Epsona
0800208935.

Bogdan W. Jeż
E- Mail : bodek_at_jerzyk.prv.pl    PGP Public Key