Re: problem

Autor: Azyja (azyja_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 27 Jul 2000 - 21:59:19 MET DST

Użytkownik "Poslo" <poslo_at_tenbit.pl> napisał w wiadomości
> Kumpel ma p233 bios Award i problem z zainstalowaniem W98
> Ma przywrocone domyslne ustawienia Biosu, dysk sformatowany i
> pusty. Wlacza sie poczatek programu instalacyjnego Windowsa,
> wybiera kontynuacje instalacji i dalej komputer sie zawiesza.
> Pozdrawiam
> poslo

Witam,
Ostatnio mialem cos takiego w komputerze klienta i okazalo sie, ze to
pamiec. Sprawdzilem ja w innym kompie i podobne objawy. Wlozylem ram z
powrotem do kompa klient i dymek z niej poszedl. Skurkowana nadpalila
(ale na szczescie nie uszkodzila) jeden bank pamieci.
Z pozdrowieniami
Azyja azyja_at_poczta.onet.pl