Odp: HIS kontra ISDN

Autor: zorro (kenkomputery_at_kenopole.com.pl)
Data: Thu 27 Jul 2000 - 15:43:03 MET DST

A ja właśnie w firmie mam ISDN. Pisząc taniej mam na myśli to iż kupując
HISA bulisz około 1000 i korzystasz.

Jak zakładasz ISDN - w promocji był za 1 zł jeżeli rezygnujesz z lini
analogowej - to jeżeli założą Ci końcówkę NTba - z terminal adapterem - to z
wyjątkiem modemu ISDN (np. ASMAX za 310 zł) nie trzeba wymieniać telefonów
itp.

Co się tyczy opłat to impulsy lecą tak samo - chociaż mogą lecieć podwójnie
jeżeli wykorzystujesz oba kanały. Abonament chyba również tak samo x 2 bo to
przecież jakby dwie linie - i po 4 zł netto za każdego MSN.

Pozdrawiam