Re: Drukarka do domu - jaka wybrac?

Autor: Darc (f-pinkawa_at_imp.sosnowiec.pl)
Data: Thu 27 Jul 2000 - 14:42:30 MET DST

Użytkownik "Bartek 'PopeCorn' Ferster" <STOPSPAM_popecorn_at_poczta.wp.pl>
napisał w wiadomości news:7Nyf5.47935$pD2.1024677_at_news.tpnet.pl...
> Mam taki problem... Nie moge juz patrzec na wiekowa HP500 :) ktora
> zamiast drukowac z apetytem zjada kartki.
>
> Poleccie mi cos ciekawego, dobrego i taniego w exploatacji domowej.
> Najlepiej niezbyt droga :)))
> --
> Bartek 'PopeCorn' Ferster
> http://www.popecorn.z.pl/ - priv
> http://www.rrt2.pl/ - RailRoad Tycoon 2
> http://simki.prv.pl/ - The Sims

Nie piszesz pod jakim sys. ma pracowac ta drukarka, a to dosyc istotne,
druk. pod dosem tez czasem jest roznie rozw. - nie zawsze mozesz emulowac to
co chcesz, ale to chyba cie nie dotyczy, natomiast nie wszystkie stery sa do
W2000 np : mam w domu Lexmarka 2030 i pod w 2000 jej nie zainstaluje, a
instalacja pod siecia nie jest taka prosta jak zazwyczaj, wiec przed zakupem
posprawdzaj sobie ww. sprawy jesli zakladasz iz zmienisz sys, czy sie
usieciowisz