Co należy zrobić?

Autor: Marcin Lipski (mlipski_at_sol.put.poznan.pl)
Data: Thu 27 Jul 2000 - 12:54:27 MET DST

Pomagałem skonfigurować komputer "od zera" na "markowej" płycie Abit z
chipsetem Via 133A. W Win 98 jest po starcie niebieski ekran, system "nie
widzi" też CD-ROMu. Zainstalowałem oczywiście najnowszy Via pack, i nic! .
Co należy jeszcze zrobić, bo ma się ochotę wyrzucić to wszystko w diabły.
Ciekawe, że u siebie na BE6 nie uświadczę żadnego z tych problemów.

--
Przyznajemy się do niskich cen - http://rubikon.pl