Re: HIS kontra ISDN

Autor: Marek Pająk (marekp_at_poczta.wp.pl)
Data: Thu 27 Jul 2000 - 10:57:13 MET DST

Użytkownik "Pilu" <pealoo_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:8lnqtg$lme$1_at_sunsite.icm.edu.pl...

> Ale ilu kanałowy ISDN? Będziesz mógł korzystać z pelnego pasma(dwa kanały
> B - 2*64Kbps max)?
Miałem okazję posiedzieś przy komputerku podłączonym przez jeden kanał i muszę stwierdzić że przy przeglądaniu WWW nie udało mi się
go zapchać. Połączenie przez dwa kanały ma sens chyba tylko w przypadku połączenia z szybkimi serwerami w Polsce. Przeglądanie stron
z "odległych serwerów" ślimaczy się tak samo jak przy zwykłym modemie...

Pozdrawiam
Marek