problem z nagrywaniem dzwieku

Autor: Dracon (pwl_at_lodz.pdi.net)
Data: Thu 27 Jul 2000 - 10:52:26 MET DST

Mam karte muzyczna ensoniq ( odpowiednik SB awe64)
Mam problem z nagrywaniem dzwieku. Podlaczam mikrofon
pod wejscie mikrofonowe. Dzwiek pojawia sie w glosnikach i wszystko
byloby ok, gdyby to sie jeszcze dalo nagrac. Jakikolwiek program do
nagrywania
czy to cool edit, czy to rejestrator dzwieku nie reaguje... Nie wychylaja
sie nawet wskazniki dzwieku
W cool edit jako IN DEVICE mam ustawione Audio PC Wave In.

--
Dracon, the Battle Lord from the Brotherhood of the Sith