32MB + 64MB = 128MB?

Autor: Rafał Szałaśny (raf_at_szalasny.prv.pl)
Data: Thu 27 Jul 2000 - 10:17:49 MET DST

Witam szanownych Grupowiczów.
Kupiłem kompa z płytą Shoutle i chipem MVP4 32 Ram-u PC100 na pokładzie .
Problem polega na tym, że system pod biosem widzi mi tylko 16 MB,
niezależnie od ustawień bufora ramki w biosie.
Natomiast kiedy włożę zamiast 32 64 MB w jednej kości to pod biosem wszystko
jest o.k
tzn. wdać część RAM-u + część rozszeżona przeznaczona na bufor ramki którą
ustawiam.
Wkładam 2x32 widać 16
Wkładam 32+64 WIDAĆ 128!!!
Wkładam 2x64 widać 128
Kości są napewno dobre. Kupiłem 7 takich zestawów kompów, problem we
wszystkich ten sam.
Proszę poradźcie co z tym fantem zrobić.
Z góry dzięki za wszelką pomoc.
Pozdrawiam, Raf